Halloj

Hej igen! Vi har fortfarande inget internet så detta blir ytterligare ett bildlöst inlägg från min iphone... Idag har Seth och farmor varit i Stockholm och Junibacken. Seth fick det i 5årspresent för ca ett halvår sedan. Vad roligt jag tror de har haft. Jag sitter just nu och väntar på dem på stationen. Stefan har förberett sin predikan och jag har fejat på hemma. Nu är det bara några kartonger kvar i köket och lite tavlor som ska upp och förstås hela Seths rum. Imorgon ska han få välja tapeter :) Gissa om han är glad för det!! Han ska ha blått i rummet har han sagt... Det blir nog bra :) Vilken ljuvlig dag det varit idag, även om jagvarit inomhus i stort sett hela dagen... Jag njuter här där jag sitter på en bänk på perrongen ;) Nä nu kommer de när som helst! Jag återkommer med bilder och så när vi fått internet i början av veckan. Imorgon ska vi en sväng till statsparken och på söndag är det välkomstmöte för oss i kyrkan. Märklig känsla att ena söndagen avtackas och sen välkomnas... Livet har sina svängningar kan man säga! Oj, vad jag babblar.. Haha nu måste jag sluta för nu kommer de!!! Kraaaaaamar!

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Jadu Misokick! Beundrar dig som klarar ut en flytt! Här händer det inte mycket, väntar på att en snubbe som utreder skallen ska ringa, men icke. Jag bara tjatar på systern, men det hjälper visst inte.

Önskar dig en bra helg med välkomstmöte och allt!

2011-06-03 @ 22:02:05
URL: http://bonnfruas365-bilder.blogspot.com/
Postat av: Ja att flytta är märkligt....jobbigt och roligt och vemodigt i en enda skön och ibland ...oskön blandning.

2011-06-03 @ 22:12:31
Postat av: Kaela

Kommentaren stack iväg utan underskrift....men det är alltså jag som är skyldig till "flyttpratet".

Kram!

2011-06-03 @ 22:13:48
URL: http://kalea.bloggplatsen..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0