Midsommarafton i bilder

Vi har haft en underbar dag! Jag ska beskriva den i bilder istället för i ord.

Vi åkte till Gällersta forngård med Thomas och Johanna. Regnet hängde i luften stundvis, men vi klarade oss utan och solen tittade till och med fram ibland :D.


Fiskedamm.


Ha ha, vad rynkig jag är! Iaf på denna bild...


Seth är fotograf. Här fikar vi lite. (Ha ha, jag ser här att jag har precis lika armbågar som min mamma och mormor har :) Komiskt att se så tydligt!)


Seth fotograf igen.


Barnen fick vara med och klä midsommarstången - eller iaf ringarna som hängde på den.


Han har en liten för stor keps. Men han fick den av "sina grabbar" så den är väldigt viktig :)


Dans runt midsommarstången. Seth är koncentrerad och jag pratar med en flicka som stod bredvid mig.


Hej och hå ;)


Ej öron, ej öron, ej svansar hava de...


Tompa och Johanna :) i väntan på...


...gruppen Longkalsong. Riktigt proffsiga och roliga för stora och små!


Stefan skrattade gott åt mig, eftersom jag satt och fnittrade och tyckte det var så bra.


Sedan åkte vi hem och grillade hos Thomas och Johanna. Mmm, fantastiskt gott och riktigt trevligt sällskap!


Här är jag igen, inte riktigt lika rynkig ;)


Oj, så spännande på min telefon, ha ha.

Nu ska Stefan och jag slappa och äta jordnötsringar, eller elefantmat, som min pappa alltid säger om det.

Hoppas du också haft en bra midsommarafton!!


Kommentarer
Postat av: Marie B

Men, Mia, inte är du rynkig! Du är jättefin!

2011-07-01 @ 21:59:06
URL: http://utrikesmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0