Paus och Inget Internet.

Hej igen. Jo, vi jobbar på för att komma iordning. Ni som flyttat då och då vet vilket slit det är. Men om jag får säga det själv så har vi gjort mycket! Runt 75 kartonger är upplockade sedan i måndags em. Idag började Stefan jobba och Seth och jag tog en paus på Ikea och sedan åkte vi och hälsade på Molly-Seths nyaste kusin. Det var mysigt att få sitta med henne i famnen en stund och drömma sig bort. Det var förstås roligt att träffa Lojsi och barnen! Marcus hann jag träffa en liten stund oxå! Vi har inte Internet än så jag får blogga från min Iphone. Det tar mycket längre tid... Jag återkommer med full kraft när vi får Internet igen :) Sov gott min vän!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska ni till Nyhem något i år?

Postat av: Kristina

Jag har flyttat ett antal gånger i mitt liv. Som liten bestämde ajg mig efter alla våra pastorsflyttar att när ajg blir stor ska ajg bara bo, det betydde att inte flytta. jag har inte hållit det helt o hållet men sist vi flyttade sa vi aldrig mer , nästa gång får det bli ålderdomshemmet!!.

Tycker ni är duktiga. Ha en så skön helg det går Kram Kristina

2011-06-02 @ 23:15:27
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0