Sång och kort

Ännu en konsert:



Seth tittar på Bolli nu och Stefan och jag sitter i vardagsrummet och bara är och lyssnar på gamla goda Ådahls "Roots". Skönt. Vi väntar på en kille från kyrkan som ska intervjua oss till församlingsbladet.

Idag fick jag ett kort på posten, från en av mina bloggvänner, som jag aldrig träffat. Oh, så fantastiskt glad jag blev!! Tänk att vi bloggvänner kan få betyda så mycket för varandra på olika sätt, trots att vi inte träffats..


Tack fina E för denna uppmuntran!!! Jag önskar dig frid och välsignelse!



Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Seth är ju bara för härlig!!!

Så roligt att du fått kort från en "okänd". Kunde inte låta bli att se vilken duk som låg på bordet... hehe

2011-06-15 @ 19:25:23
URL: http://bonnfruas365-bilder.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Visst är det härligt att man kan få vänner via bloggen och som känns som vänner- Det är så tacksamt att få följa några en bit av livsvägen, oftast lär man sig något. Jag förstår sonens saknad, så kände jag spec en av gångerna vi flyttade som barn. Alla var borta och dessutom blev jag retad för att jag pratade annorlunda o för att pappa var pastor. Det var tufft men det blir bättre . Ska ta med Seth i mina böner och er förstås Kramar Kristina

2011-06-16 @ 14:47:29
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: E-K

Den filmen gillade Mina!

2011-06-17 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0