Seths rum

Här kommer bilder på Seths tapeter, som utlovat. Var beredd på hysteriskt! Ha ha.

Denna tapet var han säker på att han ville ha, så fort han såg den :):


Tillsammans med den tapeten fanns denna:

 och denna:


Såhär blev resultatet:

Fondväggen från ett håll (kortet är taget från dörren).


Taget åt andra hållet från dörren.


Här är dörren och en vägg.

Ett kort på Frodo och Gandalf, som verkar trivas på hyllan under Seths säng :) Han har fått en Tronsö från IKEA, alltså en loftsäng.



Korten gör inte rummet rättvisa. Det är hur fint som helst! Idag har vi ställt in möblerna och börjat packa upp, men vi orkade inte göra färdigt, för det tar lång tid att organisera och packa upp alla hans grejer :) Jag visar mer kort när det är helt klart, för då ser det ju inte lika hysteriskt ut ;)

I övrigt har dagen spenderats i kyrkan och på Ikea.

Vad har du gjort i helgen då? Det är alltid så roligt att höra vad du gör och hur det ser ut för dig!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Frida

Coola tapeter!

Min helg: Bröllop i Uppsala.

I dag åker jag till Nyhem!

Vi kanske ses där. Det vore roligt!

Ha en bra vecka.

/Frida i Linköping

2011-06-20 @ 07:11:21
Postat av: Johanna

Det ska bli roligt att se hur det ser ut när det blir klart, det blir jättefint! Idag åker vi till Nyhem, Elvira och jag är inte helt friska men jag hoppas att det kommer gå bra ändå.

Postat av: Kristina

Häftigt.Blir kul se hur det ser ut färdigmöblerat.

Ang smycken ska jag försöka fota och lägga ut på bloggen nu när jag hittat sladden. Jag gör allt i smyckeväg, både länkade, lödda, makramé och sydda och glasfusing, örhängen armband fotlänkar och halsband.

Ha en skön vecka

Kram Kristina

2011-06-21 @ 16:25:22
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0