Syskonsamling

Idag har vi fått lite mer gjort i Seths rum. Tyvärr var det mycket underjobb som var tvunget att göras. Tapeten lossnade MYCKET på många ställen och på helt plötsligt hittade Stefan ett kontaktuttag, som var övertapetserat. Märkligt!! Idag slipade han färdigt det som behövde slipas. Såhär såg han ut efter det :)



Efter det spacklades det friskt.

Brorsan ringde och sa att min syster med familj skulle komma dit i eftermiddag och undrade om vi också ville komma dit. Stefan var iväg på en pingstkonferens och predikade, så Seth och jag tog bussen ut till dem. Han var så spänd och glad över att få åka buss. Han är ju så härlig! Han kunde inte stå still! Pga en busstur hi hi, goa killen. Jag fick fråga honom om han var kissnödig, för han kunde inte stå still när vi väntade på bussen. Men nej, han var bara spänd :) Han fick ta lite kort och här är ett av dem:



Han pratade konstant under de dryga 35 minuterna det tog. Helt plötsligt sa han:
"Mamma, det börjar kännas bra att bo här nu." Gissa om det kändes bra att höra. Undrar om det var bussturen som gjorde det :)

Det var roligt att träffas alla syskon och kusiner! Synd att inte Stefan kunde vara med bara.
Här sitter de allihopa:

Alva har hög feber och det syns. Molly ligger i sin korg vid Lovisa, så hon syns inte på bilden.

Snälla bror skjutsade hem oss nu ikväll!

Nu kommer Stefan snart hem. Undrar just om vi ska se en film och äta lite jordnötsringar... Det låter som en bra kväll :)
Kramar!!

Kommentarer
Postat av: E-K

Jätteroligt kort på Stefan! :D

Skönt att Seth finner sig tillrätta!

2011-06-12 @ 10:03:01
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Joline

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 00:03:47
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0