Trött, saknad och Speedway.

Halloj från en trött jag idag igen...
Jag märker att flytten börjar komma ifatt mig nu, med allt vad det innebär av att byta hem, jobb och allt jobb som krävs kring detta. Men som jag skrev igår så får jag vara trött :) Snart är det semester dessutom!!!

Igår berättade Stefan att Seth började gråta på väg hem från farmor. Gubben... Han pratade om att han saknar sin kyrka, sina kompisar, sin kör Vox osv. Sedan började han räkna upp alla människor han saknar och det var var alla han känner! Det gör så ont i hjärtat på mig! Det är ju naturligt men det gör ändå ont! Jag hoppas o ber att han får nya vänner här snabbt! Och att han får trivas i kyrkan och att den också blir "hans" och att han får vänner där!! Hjälp gärna till att be för det! Det är ju så viktigt att få kompisar för att trivas.

Idag var vi på Speedway hela familjen och Robert, Lucas och Mats var också med. Det var roligt att träffa dem och umgås lite! Seth var förstås jätteglad att Lucas var med. Det är ju "hans" Stora Lucas, som han ser upp till mycket! Det komiska var att Seth också träffade en av tjejerna i sin dagmammagrupp från Avesta. Hon och systern hade åkt från Avesta till Kumla för att titta på en av Avestakillarna som körde för Lejonen ikväll! Kul!


Seth på Speedway :) Hm... han ser visst kissnödig ut, men det är han inte där, däremot har han gjort lite akrobatgrejer vid staketet.


Jag och Stefan på Speedway :)
Tack för sällskapet Lucas, Robert och Mats!!

Jag förvånar mig själv med att gå på Speedway så många gånger i år redan... Men igår tittade Seth på mig med sina fina ögon och frågade om inte jag kunde följa med idag och det är svårt att säga nej till!

Nehej, nu ska jag säga hej till min kudde! :D

God natt!

Kommentarer
Postat av: Kaela

Klart jag ber för att Seth ska hitta kompisar och börja trivas i er nya hemstad.

Skönt att se att ni har kommit igårn så bra.



kramar om!

2011-06-15 @ 08:31:25
URL: http://kaela.bloggplatsen.se
Postat av: Kaela

"igång så bra...skulle det stå förstås.....och inte "igårn" :))



2011-06-15 @ 08:32:22
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0