Soon...

Snart är den här... SEMESTERN!!! Imorgon arbetar jag bara till 13 sen är det S-E-M-E-S-T-E-R! Jippi! Det känns riktigt gott att få vara ledig.

Nästa vecka ska vi till Hampe. Ett ungdomsläger, som Stefan ska vara ledare på och Seth och jag hakar på. Hoppas det blir fint väder så vi kan bada och vara ute mycket, Seth och jag. Vi ska bo i husvagn, så på lördag åker vi till Söderköping för att hämta Stefans moster och morbrors husvagn. Vi har det så bra här i Örebro också, för en av ungdomarna i kyrkan ska bo här med katterna. Känns så bra att det inte blir tomt och att katterna blir omhändertagna :D. I Avesta hade vi ju också alltid hus och kattvakt.

Idag är Stefan på Speedway i Nyköping. Jag har bakat bullar i värmen. Efter bullbaket gick jag och Seth ut på stan till Apoteket och så köpte vi oss varsin glass. Det är inte fel att bo i centrum :D.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och läsa min Michael Connelly bok, som jag håller på med just nu. Har haft en liten deppdag idag, så det ska bli skönt att bara va. Har nämligen tänkt mycket på Silas idag. Jag vill så gärna att han ska finnas här hos oss. Jag får nog åka och träffa Molly snart så jag får lite bebistid :)

Här är en liten bild på vår älskade Seth när han var en liten skrutt.


Vi hörs igen imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Du verkar så stark Maria. Vet inte om jag hade fixat det du har gått igenom och fortfarande går igenom.

2011-06-30 @ 20:12:38
URL: http://tjejmamma.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du är en förebild för mig. Förstår din saknad och sorg. Ber att du ska komma upp igen. Gud går vid din sida.Hoppas ni får det trevligt på lägret. Kram Kristina

2011-07-01 @ 22:36:01
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Mona

Men VARFÖR vill du identifera dig som pastorsfrun? Det är ju rena 1800-talet! Du är väl en egen människa med egna åsikter, önskemål och ett eget liv!



Pippa på, så är du snart på smällen igen!



Hälsar



Mona

2011-07-12 @ 01:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0