Härlig födelsedag

Jag hade en fantastisk dag igår!!! Det blev sådär bra, som jag önskade. Jag brukar sällan bli generad och jag gillar att stå i centrum, på ett sätt. Jag är inte blyg och jag har inte svårt att prata eller sjunga inför folk, sen behöver jag inte märkas och synas överallt jag är. Hoppas du förstår vad jag menar. Men så igår, när vi fikade efter mötet  kyrkan tog härliga Thomas - vår föreståndare - till orda och började prata om den unga pastorsfrun (jag vet inte om 33 är så förärligt ungt) och pratade på en stund och så sjöng alla som var där för mig. Oj, det började hetta i ansiktet på mig och jag blev generad. Det brukar nästan aldrig hända. Men kul var det och glad blev jag.  

Vi lyxade till det och köpte hem mat och sedan tittade vi lite på skidskytte. Sen började vi förbereda för kalas. Kl 18 kom ett gäng tjejer/kvinnor/tanter ;) och firade mig och min vän, Therese, som fyllt 30 år i veckan. Det är smidigt och roligt att fira tillsammans sådär. Oh, vad roligt det var. Stefan påstod att det låter mycket mer när tjejer träffas än när killar träffas. Stefan och Seth satt nere i gillestugan och kollade på Bolli och åt sin kvällsmat där. Han menade att det var svårt att höra tv:n... Ja, jag vet inte, kul hade vi iaf ;)


Therese till vänster, kollar in en present. Ulrica till höger.


Seth agerade fotograf innan han kom och tog sin tårtbit.
Anna och Ella, sitter längst till vänster, sedan är det Sara, jag (haha jag vet inte vart min hals tog vägen...) och Lina, som syns i bakgrunden.


Vi ser väldigt koncentrerade ut, Seth och jag, jag vet inte varför eller vad vi pratar om...


Ulrica, Sofia och Annelie.


Sara, Stacy och Lina.


Och så till sist Ullis igen... :D

TACK mina vänner för att ni kom och gjorde mig så glad!

Det känns konstigt att det var min sista födelsedag i Avesta. Tur att jag har härliga vänner i Örebro också! Jag är ju sådan som vill fira allt som går att fira och jag vill gärna göra det med mina vänner!

Idag har vi storstädat här hemma. Imorgon har vi visning på huset, så då är det bra om det är rent, eller hur!?

Tack för gratulationerna här :) Det värmer i hjärtat.
Stor KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda Sköldenström

Åh, älskade vän!!! Jag som hade "kommit ihåg" dig i år trodde jag å satsade på den 25:e. Så fel! Vet ju att det är den 20:e! Förlåt mig! Stort mega grattis!!! Vad kul att din dag blev så bra! Och helt rätta takter - livet ska festas till och firas så mycket det bara går! Blir så grått annars. ;-)



Kramis from - still young ;-) - Linda

2011-03-21 @ 21:19:36
URL: http://skoldenstrom.se
Postat av: Therese

Ja, nästa år är det vår tur att fira dej!! JIPPI!!

Mia, du anar inte hur skönt det ska bli att du kommer tillbaka till stan... jag vet att det är blandade känslor för dej, men jag är så lycklig!! DU är så fin, och jag längtar efter att få umgås mer med dej!!



Stora kramar från mej...

2011-03-21 @ 21:40:26
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0