Käre värld...

...inte trodde jag att jag skulle bli sjuk, men det blev jag. Min migrän verkar vara något annat, någon typ av infektion. Inatt låg jag vaken med frossa och huvudvärk. Detta har fortsatt under dagen tillsammans med illamående och att få springa på toa då och då plus värk i körtlar lite här och där. Tack och lov så är mamma och pappa kvar, så mamma har bakat bullar och toscatårta till min födelsedag och har servat med mat och sånt, under tiden jag legat i källaren och sovit och byggt med lego med Seth. De var även ute en sväng med Seth som fick åka skidor, när solen fortfarande sken. Sen började det snöa och sen regna. Hoppas det inte fryser på för mycket bara, för imorgon ska mamma och pappa åka hem och det är ju ändå en bit att åka. Själv kommer jag vara hemma resten av veckan och kurera mig...

Jag vet att det är trist att skriva om när man är sjuk, men det händer liksom inte så mycket annat här just nu :) Hoppas du kan ha överseende med det...
Jag tänkte i och för sig visa lite bilder som mamma tagit nu under de dagar de varit här. Håll till godo:


Gandalf the Diva...


Frodo den knäppa...


Seth i full fart på skidträningen igår.


Seth idag, när solen fortfarande sken.


Seth spelar PS2, Legobatmanspel, eller "Batuman", som Seth säger :D


Sov gott...

Jag fick en fråga från "Anonym" om jag har bloggat före 2008 men det har jag inte. Detta är min enda blogg jag någonsin haft :). Vad roligt att du gillar min blogg Anonym!! Jag är verkligen uppriktigt glad och förvånad över att ni är så många som följer min blogg och fortsätter göra det... Det uppskattas och känns långt in i hjärtat!!! TACK!

Imorgon är en annan dag... som Christer Björkman sjöng på 90-talet. Då tar jag nya tag och skriver kanske om något roligare än att vara sjuk :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: anonym

vad tråkigt att du är sjuk.Jag ber för dig och din familj. Vad skönt att du har fått lite bönesvar. Det behöver vi alla. Gud har gett mig bönesvar många gånger i mitt liv.Däremot kunde inte min man och jag få några barn, men jag är tacksam och glad ändå. min man är jättesnäll och kärleksfull. Snart kanske vi ska köpa en sibirisk katt. jag är förväntansfull. Hoppas att du snart blir frisk,och det var roligt att du svarade på min fråga. Kram från anonym.

2011-03-10 @ 08:10:45
Postat av: hanna

hej mia, hoppas du blir bättre !

ska jag fortfarande komma kvart i eller ?

du kan smsa eller nåt sånt eller skriva här, om du vill de ! :)



massa krya hälsningar från Hanna :)

2011-03-10 @ 21:04:52
Postat av: Mummen

Tack för mysiga dagar vi fick tillsammans.

Hoppas helgen blir bra.

Kram

2011-03-11 @ 16:46:58
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Cissa

Hoppas du kryar på dig ordentligt snart! Skönt ändå att du har hjälp!



Kram!

2011-03-11 @ 20:16:54
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0