Sol i hjärta, sol i sinne...

Oh, vilken härlig dag! Solen skiner och snön gnistrar och smälter.
Stefan for iväg till Falun på ett möte på fm idag. Seth och jag låg länge och drog oss i sängen och sedan åkte vi ner till stan och handlade lite grejer. När vi var klara där åkte vi till Åsbo där flera andra vänner var. Jag tror inte att det var bestämt att så många skulle ses där, utan det var spontant. Kul! Några av oss satte oss och grillade tillsammans och satt och hade det skönt i solen. Stefan kom hem från Falun och mötte upp oss i Åsbo. Efter en stunds tefatsåkning åkte jag och handlade inför ett litet kalas jag och Therese, som också fyller år denna vecka, ska ha imorgon. Stefan och Seth åkte själva ner till stan för att handla lite själva och nu har vi mötts upp hemma. Tvärr hittar jag inte min kamera så jag tog inga bilder förut ute i backen. Det var så vackert och fint, med blå himmel och solsken och glada barn :D

Nu tittar vi lite på skidor och Stefan ska snart baka en tårta. Vi försöker göra så att den som fyller år inte behöver baka utan den andra gör det, så nu är det Stefans tur att göra det. :)

Hoppas du har en skön helg!!!


Kommentarer
Postat av: mummen

Säger GRATTIS till dej. Här blir det ingen tårta i morron.

Kram,kram.

2011-03-19 @ 18:39:26
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: mormorBritta o morfarElias

Vi här i Moby sänder ett hjrtligt Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en trevlig dag med paket, tårta och allt vad som hör till en lyckad födelsedag. Vi är med er i tankarna

Kram Kram

2011-03-19 @ 19:27:28
Postat av: anonym

hoppas att du får en välsignad födelsedag i morgon, med frukost på sängen och paket.Det blir säkert en underbar födelsedag som du får.Ha det så bra,kramar från anonym.

2011-03-19 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0