Våfflor

Hej igen. Två inlägg denna fredag...
Jag har förstått att det undras över hur det går med husförsäljningen. Den är i process just nu, så jag kan och vill inte skriva något om det nu. Vi hoppas det går bra iaf :)

Ikväll har vi ätit våfflor, Seth och jag. SJÄLVKLART!! Jag gjorde våfflor och ställde fram lite chips när vi kom hem från Vox och Shalom.


Våfflor mmmmmmmmmm...


Mmm, nu är det chips på menyn samtidigt som vi tittade på det lugna och ohysteriska programet "A-a-amigo" ;)


Han är som en underbar sommardag vår härligaste Seth. Han har det jobbigt just nu, som jag nämnt tidigare. Mycket beror på flytten, en del på åldern och en del på annat. Trots det så är han så go. Han är en glad och omtänksam skrutt som sprider så mycket glädje omkring sig. Vad skulle vi göra om vi inte hade honom?! Jag börjar faktiskt få tårar i ögonen nu, när jag skriver om honom och tänker på hur fin han är...

Imorgon ska han leka med en tjej, som han säger att han är kär i. (Det har han sagt i nära två år nu, så nog gillar han tösen allt:)) När jag frågade vad de ska göra imorgon när de leker, sa han att de ska rita hjärtan och pussas. :D Oh, så härlig han är. Var har han fått det ifrån?? Senare när han pratade om det hade han ändrat sig och visste inte riktigt vad de ska hitta på. Ha ha, det blir nog bra!!!

Nu hoppas jag på sömn inatt utan levande - eller döda - möss!!!

Jag hoppas du får en skön helg!!!

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Här kom Kattskrället in med en åkersork igår! Hoppade in genom fösntret och lade ner sin trofe i köket. Död som tur var, men Jimmy fick allt bära ut´en. Uschalingen! :-)

2011-03-26 @ 11:42:06
URL: http://bonnfruas365-bilder.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ser gott ut med våfflor. Ja, visst är det härligt med slöa fredagkvällar! Elvira har varit ihop med en kille, men nu har de gjort slut. Exakt vad det innebär för dem att vara ihop vet jag inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0