Här tävlar jag och ett armband från Seth

Jag har en vän som bloggar och som pysslar med lite allt möjligt. Dels är hon jätteduktig på att sy väskor och dels på att göra tryck på mössor.

Sofia ger nu bort en sådan här till någon som kommenterar hennes blogg:
(Du har till 10/5 på dig)




Nu en helt annan sak. Idag när jag hämtade Seth hos dagmamman fick jag ett paket som han hade slagit in alldeles själv. I den låg ett jättefint egenhändigt gjort armband av pärlor i olika färger. Jag blev så glad så jag fick tårar i ögonen. Det behövs inte mycket för att man ska bli rent lycklig när man har en sådan son!



Oj, nu kom Seth och vill sitta i mitt knä och det säger jag inte nej till, så nu får jag lägga ner datorn. Hoppas du får en skön och fin helg!!!

Vill också säga TACK till alla fina uppmuntrande kommentarer i förra inlägget! Det värmer och bär, ska ni veta! TACK!!

Kommentarer
Postat av: mummen

Du kan vara mycket stolt över det armbandet, det var fint.

Kram

2011-05-06 @ 19:51:18
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Skrivmoster

Oj vilket vackert armband han gjort till mamma! Det kan du bära med stolthet!!



Kram från mej! Trevlig helg!

2011-05-06 @ 22:10:32
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0