Disk och annat

Idag har vi haft härligt besök från en av Seths klasskompisar med mamma och lillebror här. Vi myste till det med julmust och tacos såhär en onsdagkväll  i november:) När de åkt hem ville jag att Seth skulle hjälpa till att städa, men det tyckte inte han. Så då sa jag, lite kaxigt, att han fick ta disken i såna fall. "Ja, det vill jag", sa han. Och så började han plocka ur diskmaskinen. Ha ha. Tji fick jag.

Eftermiddagen började dock inte särskilt kul. Jag fick en påminnelseräkning, eftersom jag betalat en räkning till fel företag... Klantigt!! Det blir så dyrt när man inte betalar rätt med en gång.

Men en sak som är roligt! Det är bara sju veckor kvar till jul!!! Och snart är det advent!! Oj, vad jag ska baka pepparkakor och lussebullar och oj, vad här ska pyntas. Bara några veckor kvar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0