Längtar till imorgon!

Nu har jag äntligen tagit kväll. (Är det ett vanligt uttryck, eller är det ett uttryck vi bara använder i min familj?) dagen har gått i ett. När vi kom hem hade Stefan lagat mat, som tur var. Det gjorde att Seth och jag hann sitta och rita lite tillsammans innan det var dags för simskola. Stefan jobbar ju varje tisdagskväll, så han gick en stund efter att vi kom hem, men vi hann iaf prata lite. Får se om han hinner hem innan jag sluter mina blå...

Imorgon, min vän, ska Seth och jag till Lovisa, Hugo, Alva och Molly för pepparkaksbak och lussebak :) Lovely!!! Jag återkommer med bilder och sånt imorgon :)
Nä, nu säger jag God Natt!


Kommentarer
Postat av: deignhappens

Vi tar kväll hos oss också :)



Maria

2011-11-24 @ 15:17:51
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0