Ledig!

Halli hallå!
Jag är LEDIG imorrn! So lovely!!! Jag tog lite ledigt eftersom Seth har höstlov. Vi har bestämt date med Lovisa och barnen och Marcus möter upp när han slutar.
Stefan är på hajk med ungdomarna till på lördag så vi får roa oss på egen hand. Hoppas de får det bra och gott väder.

I helgen är det All helgona... Jag trodde inte jag skulle känna mig ledsen i år, men på något vis påminns jag särskilt om Silas denna helg. Jag skulle vilja åka till honom i Lilla Aska i Linköping, men det funkar inte i år. Nästa år hoppas jag vi kan åka dit. Vill tända ett ljus för honom...

Slutar med en bild på älsklingskillen! Hur fick vi en sån go en?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0