Lördagen

Ännu en dag till ända... (lite konstigt uttryck egentligen).

Idag åkte Seth och jag på loppis, eftersom Lovisa tipsat om det och skulle sälja grejer. Men alltså... Förlåt nu alla örebroare. Jag älskar Örebro och stortrivs, men ibland blir jag lite irriterad på attityden här. Jag har varit på loppis i Avesta många gånger men där tar man hänsyn till varandra- lite iaf - men här höll vi på att bli nedsprungna och folk trängdes och puttades. Jag fick gå med Seth framför mig så ingen skulle springa ner honom. Lika är det när man är ute på stan. Man visar inte varandra hänsyn (självklart finns det undantag). Nä, vi fick nog efter 15 min, men då hade vi fyndat bilar (för det har ju inte Seth några, ehe) och en vinteroverall. Perfekt!!

På eftermiddagen åkte vi iväg på Mersmak, en grej för familjer som anordnas av vår församling. Vi var i en gympasal och hade det gott både vuxna och barn!
Sen var vi hemma hos en familj och åt GOD mat och hade härligt sällskap. Vi kom hem för en stund sedan och då var Stefan äntligen hemma. :)

Hoppas du haft en bra lördag!
Här är ett par bilder på Seth från Mersmak.


Kommentarer
Postat av: Minna

Håller med och Örebroare i trafiken ska vi inte gå in på.

2011-11-06 @ 20:01:14
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0