Hallojsan

Nu sitter vi här och äter kvällsmacka efter simskolan och tittar på slutet på Fångarna på Fortet på Tv4 play. Bra det där med play, så man kan kolla när man vill. Seth älskar ju Fångarna på Fortet :)

Idag har varit en bra dag, även om det varit stressigt på jobbet och det blir lite stressigt med mat och så innan simskolan börjar. Det som är en konstig känsla är att må bra, vara tillfreds, vara glad och ändå samtidigt känna sorg och saknad. Vissa dagar är bara så. Jag tror att några orsaker till sorgkänslan nu är att Silas, om han levt och fötts när han "skulle", skulle blivit ett år ungefär nu, eller för någon vecka sedan. Dessutom påminns man lite extra ibland på jobbet pga olika orsaker och ibland händer det något random som gör att man påminns. Under sista veckorna har jag överhuvudtaget känt och tänkt mycket runt Silas.  Tänk att sorg och saknad kan vara så stor för en person som jag aldrig fick lära känna.

Nähä, nu ska jag gå och lägga min underbara son!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen det där, jag fick ju flera missfall mellan Elvira och Oskar. Tidiga, inte alls som ditt, men jag tänkte ändå att nu skulle han/hon fötts, fyllt år osv. Och när man träffar barn som är födda då så tänker jag också på det ibland. Efter att jag fick Oskar är jag inte ledsen över det längre, hade jag fått det barnet hade jag inte fått min Oskar,och honom skulle jag inte byta bort! Men jag kan ändå undra vem det barnets skulle ha varit osv. Oj, vad långt det här blev! Krama Seth och ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0