Typiskt

Hallojsan från en sjukling... Vaknade med feber, eller kanske somnade med det också. Har varit lite hängig ett par dagar och nu bröt det ut. Har därför spenderat dagen i sängen. Vad glad jag är för våra sköna braiga sängar. Stefan kom hem idag efter ett dygn i Eskilstuna. Han är iväg hos Johanna som fyller år idag och firar henne. Seth - som snorar och hostar - och jag fick vara hemma. Dumt att smitta ner de andra.

Idag har jag haft glädje av min nya underbara filt. Den är väldigt gosig när man ligger och fryser. Jag tycker ruggigt synd om mig själv när jag är sjuk... Jag är som en hel karl på det sättet ;) hehe.

Här är filten (och Seth)...Jag vet inte om den syns så bra...


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Usch, inge kul att vara sjuk :( Jag ligger oxå hemma, är superförkyld och har feber! :S

Vi får vila och krya på oss ;)

2011-10-19 @ 20:49:02
URL: http://tjejenmedkoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0