Fika och Oset

Idag hade jag en date, med dessa fantastiska människor:


Lovisa, Molly och jag träffades på Marieberg och fikade och pratade och hade en riktigt härlig tjejstund.


Kolla mitt fika. Wow, vad jag lyxade... Jag blev proppmätt och orkade inte äta upp allt.


Molly och jag.

På eftermiddagen var Seth iväg på barnkörövning i kyrkan. Imorgon ska de sjunga. Ser fram mot det :).
Efter det mötte vi upp Cilla och Johannes och tog en tur ut till Oset (ett naturreservat).


Familjen "det ska va husvagn..." ha ha! (Lika tröjor alltså ;).


Fika vid sjön.


Seth hade med sig cykel och leksaker; en raket och

en diabolo, som Cilla testar här.




Johannes hade snits på det där. Seth var djupt imponerad.

Vilken skön eftermiddag. Strålande sol, härliga vänner och fantastisk son. Det som förstörde något var alla mygg... Väl hemma gjorde vi lite kvällsmat och Johannes och Seth letar efter Waldo. Det är alltså en bok med massor med grejer på varje sida och på varje sida finns figuren Waldo och det gäller att hitta honom. Jag tror de hittade honom på varje sida, bra jobbat.


Nu ska jag jag läsa lite och komma på något bra ord att lägga i Wordfeud i omgången som jag har igång med Stefan. Ha det så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0