Vem bestämmer..

Idag kom den:
"Du bestämmer inte över mig!!"

Det typiska var att det var på väg hem, i regn, på cykel och det handlade om hur och var vi skulle cykla... Inte så bra. Jag upplyste unge herrn om att i trafiken är det jag som bestämmer. Fy jag blir rädd bara jag tänker på att han skulle börja cykla iväg i trots... Nu är han inte sån, har iaf inte varit so far, utan han lyssnar och gör som vi säger när han märker att det är riktigt på allvar, som i denna fråga. Jag försöker självklart förklara för honom varför jag bestämmer i denna fråga (och i väldigt många fler frågor) men det var inte lätt på cykeln i situationen :)

Ja ja... Nu ska jag säga hej till kudden för jag är trött!! Tack för att du är med i min vardag!!
Kram

Goa unge!!!!
Bild tagen av collagefoto.se


Kommentarer
Postat av: Kristina

fin bild. är för slut för att kommentera även om ajg vill så jag skickar lite kramar. Kram

2011-10-19 @ 11:01:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0