Det är okej att känna.

Nu är vi hemma igen och Seth sover skönt i sin säng. Vi har haft en skön helg!!!

Jag såg den här filmen och vill dela den. Alla känner vi någon eller vet någon eller kanske du själv som drabbats av cancer. Den här filmen är oerhört gripande, tycker jag. Tårarna rinner när jag ser den...
Jag har vänner som idag kämpar mot sin cancer. Min mormor hade cancer, men överlevde - tack och lov!! Andra i vår närhet överlevde inte. Det är en äckelsjukdom som drabbar alltför många.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för att du delade med dig av den här filmen!! Jag jobbar med lungcancerpatienter.. och blir så glad när jag ser människor på något sätt uppmärksamma cancersjukas situation. Ha en härlig dag!

2011-09-06 @ 08:33:33
URL: http://www.susi.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0