Jinglar och lyssna inte på struntprat.

Seth tittar mycket på Disney junior på TV. Varje barnprogram har en "jingel" eller sång i början (och i mitten och i slutet...) Eftersom Seth får titta på Disney junior på morgonen, vaknar man i stort sett till dessa sånger. I måndags sov killarna när jag gick upp och det var helt tyst i lägenheten. Vad händer? Jo, jag börjar nynna på Specialagent Ozos melodi och efter en stund gick det över till Musse Piggs klubbhus. Ärligt talat!!! När jag för en morgon inte behövde höra dessa sånger. 

Seth var så glad när vi cyklade till skolan i morse. Som han längtat att få åka dit igen efter att ha varit sjuk.

För en liten stund sedan ropade Seth på Stefan, så han gick in till honom där han låg i sin säng.
"Pappa", sa han med sitt pekfingret rakt upp i luften, "Jennies (Seths fröken) bästa tips: lyssna inte på struntprat". Så sant :) Bra visdomsord såhär på kvällskvisten!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Haha, själv nynnar jag glatt på "Fåret Shaun" i tid och otid... ;-)



Tänk om fler kunde följa de visdomsorden!



Kram

2011-09-28 @ 23:58:09
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Cissa

Haha, själv nynnar jag glatt på "Fåret Shaun" i tid och otid... ;-)



Tänk om fler kunde följa de visdomsorden!



Kram

2011-09-28 @ 23:58:54
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0