I Kisa och årets sista bad?

Nu är Seth och jag hos mamma och pappa tillsammans med Hugo och Alva. Marcus, Lovisa och Molly är just nu på väg hem från Ullared. Oh, vad jag också skulle vilja åka dit!!! Stefan och jag planerar att åka dit i november. Hurray! Stefan är hemma i helgen, eftersom han jobbar och ska predika imorgon.

Här kommer bilder från våra fina, härliga dag. (Med lite tjat och lite irritation, men mest härlig och bra!)


Här byggs det med lego och Alva leker med julpynt haha.

På förmiddagen åkte vi till gammelmormor och gammelmorfar. Gammelmorfar mötte oss vid dörren.



Alva och gammelmorfar kollar på julpyntet Alva har med sig i en påse :)


Hugo och Seth spelar på varsin telefon.

Hugo fyllde år igår och då fick han ett fiskespö av farmor och farfar. Så vi tog med lite fika och åkte till en liten sjö.


Håvar var med :)












När vi skulle fika upptäckte vi att vi inte fått med muggar till kaffet... Och då får man ta vad man har, eller hur? Tur att det var med lite pytsar med kakor i, som vi kunde tömma och använda.




Mamma visade en fantastisk svamp, där det växte lingon över. Väldigt coolt, tyckte jag.

Svampen från andra hållet:


Upptäcktsfärd...


Det var soligt och ganska varmt så två av tre barn hoppade i plurret... Det var modigt gjort, den 3e september, i en sjö som var kall.

Alva och Seth.

Nu tittar barnen på Alvin och gänget och äter lördagsgodis och väntar på Ullaredsresenärerna.

En härlig dag, men jag ser fram mot tystnaden när barnen somnat ha ha ;) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kristina

kaffe utan koppar det känner jag igen.När m var liten for hon o jag på sparkpicknick och när vi skulle fika hade jag glömt koppen så jag tog burken med mackor i men oj vad hon skämdes. Jag fick sitta bortvänd så folk ej skulle se vad jag drack ur. Härligt med utflykter. SÅ fina bilder man blir glad av Kram

2011-09-06 @ 14:09:34
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0