Fullt ös

Här öser regnet ner. Mitt på dagen var det ganska fint och varmt, men lagom till att jag skulle åka hem började det störta ner. Stefan skulle hämta Seth hos Olle ungefär när jag brukar åka hem så han hämtade upp mig med bilen först och det var skönt. Jag hade inte med mig någon regnjacka - klumpigt! Jag fick den här bilden skickad till mig av Olles mamma, Carro:

Fullt ös, medvetslös :)

Resten av veckan kommer vara fullsmäckad med saker, sådär som det vanligtvis är när vardagen börjar rulla på. Men ikväll finns inget inplanerat, så vi ska bara ta det lugnt! Skönt!! Jag har några Elisabeth George böcker på lager, som jag inte läst än och så en bok jag lånade av pappa "Himlen finns på riktigt. En liten pojkes häpnadsväckande berättelse om sitt besök i himlen", av Todd Burpo. Det är en bok om Todds son som var nära att dö av en brusten blindtarm och en allvarlig bukhinneinflammation när han knappt var fyra år. Månaderna efter sjukdomen berättar han för sina föräldrar att han lämnade sin kropp under operationen, att han besökte himlen och återgav vad han hört från människor där som han aldrig träffat i sitt liv och beskrev händelser som hände innan han föddes.
Visst låter det spännande! Har du läst den? Det får nog bli den först och Elisabeth George sen :)

Det är mysigt att lyssna till regnet... Ska nog göra mig en kopp the, kura ihop mig under en filt och läsa lite innan CSI NY.

Tack för att du finns och för att du läser min blogg. Det känns så märkligt och häftigt att så många läser bloggen och jag har ingen aning om vem du är (Jo, några, som brukar kommentera och några vänner och familj som jag vet läser den.) Tack för att du gör det iaf!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Stian

Hej vännen! Vad kul att Seth tydligen hittat kompis och en i kyrkan oxå. Hälsa till dom från mig.



Kramiz Stina

2011-09-05 @ 21:02:46
Postat av: Cissa

Hoppsan! Då fick ni regnet av oss. Här vräkte det ned hela förmiddagen och under lunchen men sedan började det lugna sig och frammåt 16-snåret kunde man gå ut utan att vara simkunnig.



Jag har inte läst den boken men den verkar väldigt spännande. Jag ska försöka få tag på den.



Kram

2011-09-05 @ 21:09:39
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Kristina

Jag har läst om den boken men inte läst den. Du får berätta sen för det låter lockande. Tack för din fina hälsning kramar

2011-09-06 @ 14:10:58
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0