Äntligen

Idag har en av Seths lösa framtänder äntligen lossnat!
Bild kommer längre ner i inlägget.

Vi har inte gjort särskilt mycket idag. Göran är här och hälsar på sin dotter och passade på att säga hej till oss också. Vi tog oss en tur till Statsparken. Vi trodde det var rätt så fint ute men det visade sig att det regnade och var isande kallt. Så det blev ingen lång stund där.
"Gubbarna" satte sig på ett fik ett par timmar och pratade och Seth och jag gick hem och värmde oss. Jag har helt fastnar i boken Mary nu. Det tog en stund men nu är jag fast, men hinner inte läsa så mycket så jag passade på nu när Seth och jag var ensamma hemma och han var nöjd ändå.

Hoppas du haft en bra helg!! Jag gillar att det bara är fyra arbetsdagar för mig denna vecka :).
Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0