Bra saker

Fridens liljor!
Lugnet börjar lägga sig här hemma. Stefan jobbar ikväll och sen ska han titta på fotboll med "grabbarna".
Seth sover nog nu men det har varit flera vändor med "Mamma koooom!!" till slut sa jag att det är hu svårt för dig att somna om du ropar på mig hela tiden... "jag vet", svarade han. "Men jag kommer ju hela tiden på så bara saker att säga till dig".

Hihi sant!

Nu när klockan inte är så mycket och Stefan är borta hela kvällen ska jag passa på att titta på en av mina presenter. Jag får ju inte med mig Stefan att titta på dessa filmer så jag kollar själv. Men det är rätt så skönt det med :).

Så det här blir mitt kvällssällskap:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0