Det är dagarna som är dagarna.

(Lovisa, jag härmade en av dina rubriker, men det passade så bra hihi).

Idag har jag inte mycket att berätta... Vardagarna rullar ju på.
Seth har varit hos kusin Hugo och lekt och jag hämtade honom där nu ikväll.
Stefan håller på att fixa så att vi kan se på tv. Idag byter vårt hus nämligen från Com Hem till Telia. Man har satt dosan från Telia direkt innanför ytterdörren så nu har Steff dragit kabel genom hela lägenheten... Tur att han är noggrann och duktig för man tänker inte på den...
Så, något mer spännande än så händer inte här ;).

Jag visar några bilder istället... De hamnar ju huller om buller, men det är från vår Cykeltur i söndags när vi cyklade nästan en mil. Så är det från häromkvällen när vi satt i soffan och myste och Gandalf som gosar hos Seth.

Önskar dej en lovely fortsättning på veckan!!!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

läst mig ifatt igen. Vissa dagar orkar jag ej bloggläsa. Nu är jag helt utslagen av min mage så passar på att läsa o vila. hoppas ni få en fin helg kramar

2012-04-13 @ 17:09:26
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0