Påskafton 2012

Idag har varit en lugn dag. Vi åkte till Ikea på fm för att köpa lite grejer till Stefans kontor i kyrkan. På em var Seth och jag på bio och tittade på Piraterna. Jag tyckte den var sådär men Seth tyckte den var bra och det är ju huvudsaken. Nu ikväll har vi ätit god påskbuffe hos härliga Lina och Johan Åkesson. Lovely!!
Det var vår dag i korthet.
Jag ligger i sängen redan och mår inte så bra i magen. Jag har ju problem med den och har haft sen jag var bebis. Jag är så van så jag tänker inte så mycket på det men det är skönt att få lägga sig när man inte mår så bra.

Imorgon ska jag sjunga i kyrkan tillsammans med några andra. Det är gott att få sjunga på Påskdagen tycker jag.

Hoppas din påsk varit bra så långt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0