Växtvärk

Hej hej.
Tittar in här en kortis.
Vi har fredagsmyst och Seth ligger i sängen och jag tittar lite på låtordning och stämmor inför imorgon.
Vi kommer ha en föreställning med Carl-Henric Jaktlund, författare och journalist, och Michael Johnson, musiker och låtskrivare, som heter "växtvärk" i kyrkan. Stefan är lite ansvarig där och Robert och jag ska stå för livemusiken i cafeet efteråt. Ska bli jättekul!

Så imorgon förmiddag skjutsar jag Seth till Mosås där han ska vara över helgen och också sova över till söndag. Mys!
Han har längtat såååå!

Hur ser din helg ut? Vi kanske ses imorgon kväll p Växtvärk :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Nej se det snöar, nej se det snöar. Här snöar det stora lapphandskar. Jag har tvättstuga, annars ska jag bara mysa och ha det skönt. Är ledig 3 dagar. Ha en trevlig helg. Kram från Annika.

2012-04-21 @ 13:02:28
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0