Födelsedagspresent

Idag har vi inte gjort många knop, varken Seth eller jag. Stefan jobbar på som vanligt idag. Men både Seth och jag har varit lite slitna och har tyckt det varit skönt att bara va. Vi har fixat iordning i hans rum med de nya saker som han fått och lite sånt.

När Stefan var hemma och åt lunch passade vi oxå på att gå ut så Seth fick testa en av sina födelsedagspresenter. Jag är ju inte så mycket att ha med i backen eftersom jag är så orörlig nu, så det var bra att Stefan kunde va med.

Vi räknat med en soft dag imorgon oxå. Har inga direkta planer än iaf. Jag hoppas att jag ska pigga på mig lite mer efter helgen som varit som tog mycket på mina krafter.

Ta hand om dig!!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas det nya året ska medföra lite mindre illamående. Du är så duktig på ta bilder så man riktigt kan se hur ni har det. Stor kram

2012-12-28 @ 22:30:29
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0