Lucia

Idag har det firats lucia runtom i landet. En fin tradition tycker jag! Vi skjutsade Seth till skolan iklädd tomtekläder :) I Seths skola finns en kyrksal där firandet skulle gå av stapeln så vi bänkade oss där och väntade. Jag är ju så känslig så jag blev tårögd, förstås, när barnen kom in och såg så förväntansfulla, stolta och glada ut.

Det var roligt att va med och Seth var så uppspelt och glad efter :)

Resten av dagen har jag spenderat i sängen. Mår päcka både med illamående och förkylningen så det blir inte många knop.
Jo förresten, en sak har jag gjort.... 22 godispåsar till kalaset Seth, Linnea och Anna ska ha tillsammans på lördag för sin klass. Det tog en liten stund :).

Här kommer lite kort från luciafirandet. Seth är inte kissnödig på kortet som tomtegubbe, han har bara svårt att de normal ut på kort nu för tiden ;).

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0