T-Day

Nu är jag hemma efter en ljuvlig dag. Jag är trött, mår illa och har värk i bäcken och rygg, men är så glad och till freds! 
I morse åkte jag till Lovisa där också Sofi mötte upp. Med lussebullar, godis och dricka uppbullat har vi tittat på de fyra första twilightfilmerna! En sedan länge inbokad dag då både Lovisa och Sofi är trebarnsmödrar och jag gift med en man som är borta en hel del. Och vad mysigt vi haft. Åtta timmars film från soffläge och sedan in till stan för att se den femte på bio. Oh så bra den var!!! När det närmade sig slutet sa jag, som läst böckerna att "detta är inte ok" men sen när allt löstes upp så sa jag "ahaaaaaaa" istället. 
 
För många en bortslösad dag, men för mig värdefull för umgänget med vänner (vi har ju pratat en hel del också) och fått se filmer jag gillar. 
 
Tyvärr har ju dagen bestått av illamående och värk, men så är det ju och jag kommer nog ha sviter av detta ett par dagar, men för mig är det värt det. 
 
Hoppas du haft en härlig dag oxå!!!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0