Biss och Kajs

Idag är det alla hjärtans dag-om nu någon har missat det :). Det har liksom sällan firats så mycket i vår familj eftersom min bror fyller år denna dag. Firandet har ju naturligt varit för honom.

Stefan och jag är väl inte heller så bra på att fira det. Ibland gör vi nog det men idag jobbar han till sent, så det blir inte så mycket.

Men Seth och jag har ätit gott och tog varsin dajm till efterrätt. Smaskens!! På skolan har det pysslats och ätits gott också! Tycker om när de engagerar sig och gör lite extra för barnen!
Just nu sitter vi och tittar på Biss och Kajs eller Kiss och Bajs. Ett barnprogram helt i Seths smak ;). Joråsåatte... Happy valentine hihi :D

Hoppas du har en go dag!!!

Kiss och Bajs:


Kommentarer
Postat av: Minna

Ja fy det programmet går hem här också.

2012-02-14 @ 20:53:12
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Hos oss har alla hjärtans dag inte heller firats eftersom jag fyller år dagen efter och det ahr överskuggat den 14. Hoppas du snart kryar på dig kram

2012-02-15 @ 21:25:17
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0