Helg och kalas

Oh God fredag mina vänner!!! Det känns riktigt skönt med helg nu! Jag står fast vid att jag tycker det är otroligt viktigt att LEVA varje dag och inte bara under/för helgerna! Men det är allt bra skönt att veta att jag inte behöver gå upp ur sängen vid 06-tiden även om Seth säkerligen kommer vakna tidigt och väcka mig som vanligt. Imorgon ska jag baka inför Stefans födelsedag nästa vecka. Det är kul!! Love att baka!

Idag efter fritids och jobb åkte Seth och jag på kalas hos en av hans klasskompisar. Han ville att jag skulle stanna så jag hade det skönt i en soffa med en kopp kaffe när barnen lekte och hade roligt!
Har du sett filmen Bolt? Där finns ett marsvin som springer runt i en rund boll... Familjen vi var hos har ett marsvin/hamster (ja jag är kass på att veta vilket det är...) och en boll som den kunde springa runt i. Fantastiskt kul att se! Barnen gillade det också. Bilder kommer här nere.

Har du något roligt för dig i helgen?
Vi ses imorgon! Kraaaaaam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0