Kattinlägg

Idag blir det ett inlägg med bara katter. Har tagit några bilder på dem. De är så härliga på så många sätt! Men också lite jobbiga ibland, men det är det värt!!


Såhär sitter Gandalf väldigt ofta. Hon tittar på TV och följer vad som händer (eller vad som rör sig)...


Här hittar man Frodo många gånger och hon snarkar. Hon kan snarka så det det hörs långa vägar.


Såhär ligger de ofta och myser.


Mys från ett annat håll...


Här tittar Frodo på vad Seth spelar för något imorse när vi fortfarande låg och drog oss i sängen.

Nu önskar jag dig en bra vecka. Här i Örebro är det sportlov. Vi jobbar både Stefan och jag, så Seth kommer vara på fritids, som vanligt. Men imorgon är de lediga grabbarna, så det är ju skönt för dem. Stefans jobb denna vecka kommer vara att åka på retreat på tisdag och framåt, så vi får rå om oss själva skrutten och jag. Det kan ju låta lyxigt att få åka på retreat på arbetstid och det är en stor förmån! Han behöver det, så det är fantastiskt bra att han får göra det! Men det är inte precis semester att åka iväg på det sättet, utan det blir nog en del jobb, men på ett annat sätt. Ja ja. Nu spinner jag iväg igen :) Det blir lätt så när jag börjar skriva och låter tankar och fingrar få fritt spelrum.

Ha det nu så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0