Mollyfilm

Hej igen.
Nu har jag äntligen lyckats lägga upp en film Seth fick skickad till sig för någon vecka sedan. Det var nämligen såhär att jag och Seth pratade med Marcus, min bror, i telefon. Molly lyckades samtidigt ställa sig upp/stå upp själv lite grann- typ. Jag minns inte riktigt hur det var... Seth hörde detta i alla fall och ville att Marcus skulle filma Molly när hon försökte stå, så att han fick se också. Marcus filmade och här är resultatet...
Ha ha, det var nog ingen som var beredd på detta resultat.
(Jag har bett om lov att få lägga ut klippet, eftersom jag inte "äger" det...) Lovisa visste inte heller hur hon skulle göra för att få ut det på sin blogg, därav att den inte visats där. Jag lyckades nu, eftersom jag tillfälligt har Stefans Mac, som verkar fixa formatet på filmen.
Ha det så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0