Not much

Hallojsan vänner.
Idag vaknade jag med migrän. Inge roligt alls faktiskt. Dagen har spenderats och spenderas fortfarande i min säng, med persiennerna nerdragna och så tyst det går.

Igår var en bra dag!! Vi bakade, tvättade, tittade på skidor och var hembjudna till Matteussons på kvällen. Härlig dag och kväll! Farnebos var också med hos Matteussons och när jag gick upp och kollade på barnen en gång var detta synen som mötte mig:


Olle, Seth och crosstrainer. De tränar och tittar de på Mello samtidigt. Ha ha.

Det blir inte längre inlägg idag, men jag hoppas att du har det bra och att vi "ses" imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Inget kul alls med migrän! Min kom krypande under eftermiddagen men jag hann stoppa den i tid, så efter en halvtimmes vila kunde jag stå upp igen. Men det känns om om den ligger och "smålurar" lite...



Krya på dig nu!



Där har vi ett par killar med simultankapacitet! ;-)



Kram

2012-02-05 @ 21:20:45
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0