Pyssel och spel.

Hej igen.
Vi har det bra i Kisa och jag mår något bättre, men är inte helt pigg än. Inatt stormade det, eller det blåste och regnade galet mycket, så både Seth och jag låg vakna. Det gjorde visst mamma och pappa också... Så vi är ett trött gäng här nu.
Seth älsakar att sitta och bygga lego med mormor. Det är tur att mormor ochkså gillar att bygga med lego :)
Såhär såg det ut igår... Seth är gladare än han ser ut, det är bara det att han är koncentrerad.
Vi gjorde kylskåpsmagneter igen. Denna gång, som de gjorde på Philophix... Kapsyler med en bild i. Det blev lite starwarsmagenter :)
Vi gjorde även en minimellodocka.
Vi har spelat Kalaha också. Ett spel som Seth lärt mig, eftersom jag inte förstått det tidigare. De spelar det ofta i skolan. Du ser ju på bilden vem av oss som vinner denna omgång hi hi:
Det som är synd är att snön är på väg bort. Vi som hade med både skidor och skridskor till Seth. Nu känns det allt som att våren får komma på riktigt, när snön ändå inte ligger kvar.
Imorgon åker vi hem igen och på lördag kommer Stefan.
Hoppas du har det bra!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kalaha är ett favorit spel hos mig.Spelade det så mkt med sonen när han var mindre o han vann nästan jämnt. De är smarta de små Hoppas du kryar på dig kram

2012-02-24 @ 19:12:51
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0