Barnvakt och hundar!

Nu är helgen slut och en ny vecka ligger framför! Jag hoppas vi får vara friska och pigga nu!!!

Idag var vi i kyrkan. Jag älskar min kyrka och alla härliga vänner vi har där! Seth har hela veckan önskat att få barnvakt snart! Hur många barn ber om det? Seth gör det iaf... Nu har han en specifik önskan att Emil och Karro är de som ska vara barnvakter - helst ikväll eller imorgon ;). Så nu har vi bokat in en lördagkväll i februari och så får vi se vad Stefan och jag ska hitta på... Oftast ber man ju om barnvakt för att man har planer men vi får göra planer för att vi har barnvakt. Haha.

Ikväll har vi bara varit och moffat popcorn till Bulldog (ett barnprogram om barn som får låna en hund för en dag). Seth skulle vilja vara med i programmet och få vara med en Chiwawa en dag :). Det är fantastiskt roligt att Seth så totalt har fastnat för Chiwawa - en ras som Stefan mest tycker är en råtta... Stefan vill ha en "riktig" hund, alltså en schäfer.

Själv vill jag nog ha en liten hund (är uppväxt med en Papillon...) eller ev en Berner Sennen. Hur ska vi få ihop detta om vi någon gång köper oss en hund??

Jaja... Hoppas din helg var bra och jag önskar dig en bra vecka!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hm... Vårt problem är inte vilken ras vi ska ha, utan att Elvira jättegärna vill ha en hund och Håkan och jag absolut inte vill ha någon hund... Gissa vem som tittar på Bulldog varje vecka och längtar...

2012-01-30 @ 07:20:16
URL: http://www.livet-enligt-johanna.blogspot.se
Postat av: Kristina

äntligen kan jag kommentera,inte kanske för att jag har så viktiga saker men jag gillar att lämna spår där jag och jag gillar din blogg och blev mest desperat över att du kanske skulle tro att jag slutat läsa. Ibland är jag för dålig att orka skriva kommentarer det måste jag erkänna och då blir det knappt med inlägg även hos mig. Så härligt att han vill ha barnvakt Hoppas ni hittar ngt riktigt kul att göra på två Kram

2012-01-30 @ 18:36:46
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0