Vår lördag

Nu är Seth nästan sig själv igen. Skönt!
Idag kom hans kompis Julia förbi när hennes lillebror var på kalas. Det är fantastiskt roligt att lyssna på dem när de leker! T ex kan det låta såhär: "Då gick du in där och jag gjorde så och då gjorde du så..." En av lekarna var att Seth skulle rädda Julia från en drake (vår hjälte ;)), men Julia är en tuff tjej och ville inte vara rädd för draken, så hon hjälpte till att kämpa mot den istället hi hi!

När hon åkte hem tog vi det lugnt och vilade, eftersom han varit så hängig i veckan. När Stefan kommit hem gick vi på öppet hus för en kompis som tagit examen i juridik!!!! SÅÅÅ imponerande! 

Nu är Seth och jag hemma därifrån. Stefan förbereder sin predikan till imorgon, så han är inte hemma än. Seth och jag har chips och dipp och ska titta på Gladiatorerna. Hur mysigt som helst!! Men vi saknar Stefan... Imorgon får vi ha en riktig familjekväll!


Seth, jag och alligatorerna :)


På tal om absolut ingenting så är jag väldigt nöjd med att ha lugg. Utseendet blir så annorlunda av en sån enkel sak. Misstänker dock att jag kommer tröttna om ett tag och låta den växa ut, eftersom det är så rackarns smidigt när den är lång och jag är grymt bekväm av mig, särskilt på morgnarna...



Hoppas din dag varit god! Kram påre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0