Blött

Hej!
Jag ville bara titta in en kortis för att säga hej! :)
Vi är på Hampe nu och imorgon kommer runt 250 ungdomar hit också. Lovely!!
Det känns så gott att va här igen!
Det har regnat en hel del även om det varit sol sen vi kom på eftermiddagen idag. Det är så blött så husvagnarna fastnar i gräsleran. Vår husvagn fick köras på plats av en fyrhjuling... Men det gick ju bra det också. Vi får se hur det går imorgon när det är många många fler husvagnar som kommer hit.
Jag ska försöka blogga med bilder imorgon. Vi har ju inte Internet här men jag ska se om jag kan blogga via datorn då, men nu orkar jag inte. Det har nämligen blivit något fel så jag inte kan blogga med bilder från telefonen...
Seth har iaf sina vänner Elias och Ella från förra året här också och vi har i inte sett till dem mycket ikväll, förutom när de kom till oss dyblöta om skor, kläder och hår. De hade spelat boll på beachvolley planen och där var det sjö så de blev genomsura! Jag fick hälla ur vattnet från Seths stövlar!! Men kul hade de!
Ta hand om dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0