#Hampe12

Hej igen min vän!
Nu är första dagen avklarad, alla ungdomar är här och första samlingen är gjord. Seth och jag sitter nu i husvagnen. Han ville inte gå och lägga sig, men är ruggigt trött nu efter två dagar fulla med lek, intryck och folk. Han och hans kompisar smälter in bra här. De blir nästan som små maskotar hihi :).
 
Nu lite bilder från igår och lite idag.
 
Jag berättade ju att det är lite blött här... 
Solen sken iaf när vi kom igår, men det hade regnat rejält innan och vi kunde inte dra husvagnen dit den skulle, men fyrhjulingen fixade det jobbet galant!
 
Behövs bilen tvättas månne ;)?
 
Glada killar som fick testa fyrhjulingen en liten sväng.
 
Seth och hans kompisar, som var här förra året också, har fullt upp med att leka, prata med folk osv.
Bild från igår när det bara var vi ledare här.
 
 
Bild på himlen igår när vi gick och la oss. 
 
Nu hoppas jag vi får en bra vecka här på Hampe, med mycket sol så att gräset torkar upp. Det är som att allt vatten som kommit inte har någonstans att ta vägen, så det lägger sig uppepå marken... Men får solen skina så kanske det torkar lite mer, så man slipper bli tyngvåt om fötterna. Tur att det finns gummistövlar...
Jag önskar dig en härlig vecka också! Jag återkommer så snart jag kan!
 
(Du behöver inte vara orolig för våra katter - om nu någon varit det... Theo bor i vår lägenhet när vi är borta och tar hand om dem. Superbra!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0