Festligt barnvaktande

Hur har din helg varit?
Idag har vi haft sommarfest i kyrkan. Barnen sjöng, redaktör Åkesson var där och ett par tvillingar barnvälsignades. Det var riktigt härligt! Efteråt var det korvgrillning, ansiktsmålning och lite tävlingar. Gissa om barnen trivdes!

Sen åkte Seth och jag till Mosås för att barnvakta Hugo, Alva och Molly. Marcus och Lovisa är iväg på en välförtjänt date. I detta nu sover Molly, de andra äter chips och ostbågar och tittar på film. Hur mysigt som helst!

Uppdatering:
Nu ligger jag i min säng. Molly vaknade vid 20 tiden med världens magknip. Alla barn ville hjälpa till, men hon var så förtvivlad. Stackars henne. Jag bar på en förtvivlad Molly i ca en timma och fem minuter innan Marcus och Lovisa kom hem slutade det och hon blev nästan sig själv.
Kvällen gick dock hur bra som helst i övrigt. Barnen var exemplariska :).
Nu ska det bli skönt att sova!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0