Semester

Nu är den här!! Ledigheten i tre veckor! 
Det ska bli så skönt att inte behöva gå upp runt 6-tiden! Vi har ju ganksa mycket inplanerat denna semester, men det känns som att det ändå är lagom mycket och roliga saker som ska hända. 
 
Här är vi på väg från jobb och fritids, ut i "friheten" hihi.
 
Vi firade ledigheten med att bjuda hit bror med familj på Tacos och fredagsmys. Seth inledde Tacostunden med att sjunga för oss alla.
Oerhört gulligt, om jag får säga det själv. Jag älskar denna kille!! :)
 
Vet du, jag undrar om det dåliga samvete man har som förälder någonsin släpper... Gör jag rätt? Är jag för sträng? osv osv. Ibland är den känslan värre än annars. Det jag vet är att han får kärlek hela tiden och det måste ju ändå vara det viktigaste...
Det ska bli skönt att ha semester och hinna umgås ordentligt alla tre! Jag tror vi behöver det. Det ska bli LOVELY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0