Snygga kläder och julsånger

Ja, nu är det igång! EM alltså :). Nu ska Sverige spela och Stefan och jag sitter bänkade. Seth får faktiskt inte titta eftersom det är skola imorgon... Men han klarar sig nog. Han tycker speedway är roligare än fotboll... Även om det nog är spännande med fotboll också.
Sveriges kläder är faktiskt riktigt snygga tycker jag!

Seth har för vana att lyssna på musik när han ska somna. Det brukar önskas lite olika sånger från Spotify. Ikväll blev det "Tänd ett ljus" med Triad. Fint med julsånger mitt i juni ;).

Nä, nu ska jag heja på Sverige.

Och så avslutar jag med en härlig bild från igår!


Kommentarer
Postat av: bella

Så fin bild=) Mina barn älskar att ha ansiktsmålningar!

2012-06-11 @ 22:25:58
URL: http://appelrosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0