Superhjälte

Ikväll så räknade Seth upp olika superhjältar:
Hulken, Ironman, Spiderman, Jesus...
Ha ha, ja Jesus är verkligen den största superhjälten av alla.
Jag tycker den här bilden är bra :):
Hi hi.
 
Seth sover och jag har fixat lite inför Hampe. Stefan är i Avesta och kaplanar :).
Idag har han gjort ett stort jobb där och jag är stolt över honom till tusen!!
Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa lite nu, efter att jag plockat ur diskmaskinen... (Oj, oj, hur ska jag klara mig i den nya lägenheten?!! Det finns ingen diskmaskin och inte någon plats för någon heller. Det blir till att inhandla en bänkdiskmaskin så fort vi har råd!! Diskmaskin är det bästa man kan ha i ett hushåll. Jag tycker så illa om att diska!!)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0