Båsenberga

Idag är jag på konferens med jobbet. Vi är i Båsenberga vid Vingåker. Det är riktigt fint här!! Vi har jobbat, ätit god lunch, jobbat igen och nu ätit middag med förrätt, huvudrätt, ost och kexbord och dessertbuffe!! Lovely!!!!!!

Nu ska jag snart sova i mitt egna rum här. Är så ovan att vara ensam så jag är inte helt bekväm med det, men jag försöker tänka att det iaf kommer vara tyst... Ingen som snarkar eller pratar i sömnen och inga katter som sätter nosen i ansiktet... Men oj, vad jag saknar de där grejerna ;).

Sov gott!!!


Kommentarer
Postat av: Cissa

Åh, då kan du väl vinka till min äldsta, Lisa, som bor och pluggar i Vingåker sedan i augusti! ;-)



Kram

2012-03-28 @ 23:53:33
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0