Isglass mitt i natten

Idag har Seth varit uppe lite och något mer sitt härliga jag. Under kvällen blev han dock sämre och det är ju inte så ovanligt. Själv har jag börjat hosta och just nu har jag 38.8 trots Ipren. Ligger och äter en isglass för jag är så törstig på ett konstigt sätt. Vill inte, orkar inte... Men som jag brukar säga och som en cancersjuk vän skrev på Facebook häromdagen: "det är inte hur man har det utan hur man tar det..."

Stefan predikar på gudstjänsten imorgon/idag. Hoppas han kan hålla fokus ändå för han tycker det är så jobbigt att ha oss hemma och inte kunna hjälpa till. Men resten av eftermiddagen är han ju hemma.

Nähä, dystert idag igen då jag lägger upp en gullig bild på sjuk Seth och katt som håller honom sällskap.

Kram på dej!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tänker på er. Krya på er. Kram från Annika och katterna.

2012-03-18 @ 17:23:29
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Cissa

Hoppas så att ni kryar på er snart, båda två!



Kram!

2012-03-18 @ 22:27:34
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0