Men alltså

Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Inatt fick jag magsjuka och vaknade av att jag behövde kräkas. Men alltså är det inte nog nu?! Tur i oturen att det är helg. Men jag fattar ingenting, jag som aldrig brukat vara magsjuk har börjat bli det en-två gånger per år nu. Men detta verkade ändå vara en mild variant om man kan säga så. Men det värker galet i ben och armar... Är inte det ett konstigt symtom? Det har jag aldrig varit med om förut när man inte har feber.

Jag hade en riktigt rolig kväll igår när jag fick vara med och greja inför bytardagen. Det stod folk och köade för att få vara med och lämna in grejer en timma innan dörrarna öppnades (bara de 100 första får lämna in annars blir det ohanterbart). Tyvärr glömde jag ta kort på allt. Hela kyrkan var full med kläder i olika storlekar och skor, leksaker, barnvagnar osv osv. Det var underbar gemenskap mellan de ca 30? som var med och det känns urtrist att inte vara med idag och hjälpa till när det är öppet.

Jag ligger i sängen nu och går in och ut ur sömnen. Just nu tittar jag på skidor och lite senare är det skidskytte och då vill jag hålla mig vaken :)

Inatt när jag inte sov tittade jag på The Voice på playen. Ola Salo hade på sig en av de roligaste kreationerna jag sett!

Alltså det ser ut som om han har hemorojder (stavning) på axlarna haha!


Kommentarer
Postat av: Anne

Min man fick magsjuka i tisdagskväll och han är bra först idag på riktigt. Han kräktes aldrig men sprang på toa i tre dagar. Han fick så ont här och där i kroppen att han nästan grät! Har heller aldrig varit med om det. Peppar peppar men än har jag inte insjuknat. Slipper gärna det där.. Önskan om snar bättring för dig kommer här!

2012-03-10 @ 14:00:55
Postat av: Anne

Efter en snabb koll i din blogg inser jag att du aldrig svarar på kommentarer. Är det ett beslut du tagit?

2012-03-11 @ 02:20:30
Postat av: Annika

Hej, vad tråkigt att du blivit sjuk igen. Jag har haft förkylning på gång, men den vill inte bryta ut.Jag hoppas att jag är frisk till på torsdag, jag ska nämligen göra en kranskärlsröntgen. Det är så lång väntetid, så då kanske jag får vänta 3 månader till. Ber för dig och hoppas att du blir frisk snart.Hoppas att du fortfarande läser någon gång i min blogg. Kram från Annika.

2012-03-11 @ 07:58:14
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej, jag lade nyss ut en kommentar. Men den verkar tydligen inte ha kommit med. Jag hoppas att du blir frisk snart. Jag har förkylning i kroppen som inte vill bryta ut.Jag ska ju genomgå en hjärtscintigrafi på torsdag, då vill jag inte bli sjuk. Krya på dig, jag ber för dig. Kram från Annika.

2012-03-11 @ 08:05:21
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Pastorsfrun

Hej Anne. Jag har aldrig reflekterat över detta att svara på kommentarer... Om någon ställer en fråga svarar jag på det i inlägg eller om personen har en egen blogg går jag dit och lägger kommentar där. Det är inte på något sätt så att jag ignorerar för jag blir otroligt glad för varje kommentar!!!! Jag har bara inte tänkt i de banorna att man ska svara på kommentarer här...

Ha en jättebra dag!!

Kram

2012-03-11 @ 08:40:20
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Kristina

jag är som du, jag svarar inte heller på kommentarerna efter kommentaren o jag är urdålig på kolla om jag fått svar i ngns blogg jag kommneterat, jag gillar hellre att få dom i den egna bloggen precis som du gör.

Men nu får det var slut på virus i er familj . är ju som det bara går runt för er. Ber att du snabbt ska komma på benen igen Kram

2012-03-11 @ 19:19:46
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Cissa

Åh, vad jobbigt! Hoppas att du har kryat på dig lite nu!



Kram!

2012-03-12 @ 00:33:08
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0